Den gode hjemmefølelsen siden 1995
Enkel betaling med Klarna
Rask levering i hele landet
Butikken Logg inn Retur Betalingsvilkår Frakt og retur Hente i butikk Ønskeliste

Frakt og retur

Levering

Vi har flere leveringsalternativer du kan velge mellom slik at du finner det som passer best for deg. Klikk og hent i butikk Happy Homes Trondheim, levering til nærmeste hentested og hjemme levering. Vi leverer innad i Norge.

Klikk og hent – når kan varen hentes?

Om du har valgt klikk og hent i butikk Happy Homes Trondheim, får du beskjed når varen er klar til henting. Om varen er en bestillingsvare får du også beskjed om forventet tid for henting.
Vi sender en SMS når alt er i orden og er klar for utlevering.

Leveringstiden og sporing

Leveringstiden vil variere ut fra hvilke varer du handler hos oss. Vårt mål er at du skal ha pakken hos deg så fort som mulig.
Estimert leveringstid og sporingsnummer kommer på ordrebekreftelsen.

Frakt

Fraktkostnadene blir ikke refundert dersom avbestillingen er for tett opp i leveringsdato eller det er hinder på leveransested.
Om du bestiller flere produkter, men leveransen blir delt i flere leveringer betaler du bare frakt en gang.

Hvor mye kommer frakten på?

Fraktprisen vil variere avhengig av hva du bestiller og hvor du ønsker varene levert i vårt langstrakte land Norge.
Når alle varene er lagt i handlekurven og postnummer på leveringsadressen din er lagt til vil frakt komme opp ved betaling.
Fri frakt på en handel over 10 000,-

Skade eller mangler

Mottaker er selv ansvarlig for å undersøke at varene som er bestilt ikke er utsatt for skade under transport når varene blir levert. Om så varene har skade, feil eller mangler ved levering er dette noe vi selvfølgelig skal være behjelpelig med. Kontakt oss så raskt som mulig for å melde i fra om skaden så tar vi det videre.

Informasjon om angrerett

DU HAR 14 DAGERS UBETINGET ANGRERETT PÅ DINE NETTKJØP
Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi grunn innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven er mottatt på foreskreven måte. 

Du som kunde har rett til å angre ditt kjøp ved å gi oss beskjed om dette innen 14 dager fra du, eller noen på dine vegne mottok varen. Angrerett må kreves skriftlig, enten ved bruk av vårt skjema, eller ved å sende oss en e-post med spesifikasjon av varer.

Varen må returneres til oss innen 14 dager fra du informerer oss om at du ønsker å angre kjøpet. Kjøpet kan ikke angres dersom du har brutt forseglingen på produktet, eller har mottatt spesialtilpasset produkt som f.eks. maling, måltilpassede tepper o.l, jf. angrerettloven § 22-e. (Maling blandes spesielt for din bestilling.)

Du som kunde er selv ansvarlig for å betale fraktkostnader på en vare som du vil angre kjøpet på, jf. angrerettloven § 25. Du er også ansvarlig for trygg retur av vare(r) så vi anbefaler deg å pakke varen godt og ta vare på kvittering for frakt.

Du kan bli belastet dersom produktet er påført en verdireduksjon som følge av bruk utover det som er nødvendige for å fastslå varens art, egenskap og/eller funksjon. (jf. angrerettloven §25).

Beløpet vil bli godskrevet din konto når vi mottar varene. Har du valgt å betale med faktura, vil du bli kontaktet av vår samarbeidspartner Klarna for tilbakebetaling hvis du allerede har betalt. Har du returnert deler av en ordre, trekker du dette beløpet fra opprinnelig faktura når du betaler. Mer informasjon angående angrerett ved kjøp finner du på Forbrukerrådets nettsider